Elif5361 Deletedmom_5 Evet bende yaşamıştım geçmiş olsun yarıya geldiğinde de bırakıyorum ben hiç zorlamıyorum sonra kendiliğinden geliyor inat ediyor sanki 😊
Deniz1634 Deletedmom_5 anladım ben bir şekilde odalı falan meyvelerle zorda olsa idare ediyordum magnezyum başlayınca sukyrckalmadi sıkıntım. İnşallah dizinde geçer bol su tüketin bol posalı meyveler tukketin.
Unicorncio Deletedmom_5 sabahları aç karnına 1 bardak kefirin içine zeytinyağı koyup içiyorum. Eğer tansiyon düşmesi sorunun yoksa ılık suya limon bal zeytinyağ karisimi yapıp aç karnına icebilirsin.