Bilgeenur Zelihauzn ben seviyorum acikcasi dusta vakit gecirmeyi bu ara kuveti doldurup takiliyorum baya:) cok öyle aman aman yıkanmıyorum ama yorulacak kdr oturuyorm genelde sampuan vs kullanmıyorum zaten sabun kullaniyorm rahatsz etmiyor kokusu aksine mutlu oluyorm 40+4 haftam
Arnisa Zelihauzn ben banyo yapmayı çok seviyodum ama artık üşeniyorum. Bide çıkınca kremleniyorum karnım üşüyor. Banyoda nıvea baby ile yıkanıyorum mis gibi 🌹🥰
Duruaslan Zelihauzn banyo yapmayı severim 2 saat o sıcak suyun altından gidesim gelmiyor 😍😂 ama mecbur fazla durmuyorum
Tazebirannecik Zelihauzn benm buhardan dolayı çok başım dönüyor duşta bitane banyo taburesi aldım ona oturarak yapyorum son anda ayağa kalkıyorum
Nuray23 Zelihauzn aynen. Evde tek basimayken dusa girmeye cesaret edemiyorum resmen. Esim evdeyken hallediyorum dus almayi😁 allah yardimcimiz olsun ne diyim🤗
NAZ2333 Zelihauzn ayyy o sampuan kokularindan ne cektim ne cektim en sin care erkek sampuani kullanmaya baslicaktim
BrglErkrkmz Allah razı olsun eşimden en başından bu zamana kadar 37 haftalığım beni o yıkıyor beraber giriyoruz keseliyor güzelce yoksa banyo yapma şansım yok zor geçti hamileliğim 🤲🏻😍