Zelihauzn Kızlar bu dönemde banyonuzu rahat yapabiliyor musunuz beni şampuan banyo kokusu mahvediyor zar zor oluyorum ondan sonrada hemen halsiz düşüyorum takatim hiç olmuyor böyle olan varmı acaba 🙄
aytn123 Zelihauzn ben banyoda 15 dk dan fazla kalırsan bayikicak gibi oluyorum şu sıcak değil ılık ama yinede bana da iyi gelmiyor banyoda uzun kalmak tabi o kadar süre de de banyo yapmak çok zor idare edicez bi şekilde 🥴
Unicornn Zelihauzn 38 haftadayım hareket etmekte çok zorlanıyorum yıkamak için ayağımı kaldırmak işkence gibi oluyor çok ağrılarım oluyor. Son haftalar daha zor maalesef.
Gulcannnn Zelihauzn tek seven benim galiba bayılıyorum duş almaya keselendikçe keselenesim geliyor 😂🤦♀️
bus91 Zelihauzn 27 haftadayız duş almadan yatmıyorum sizin aksinize duş benı rahatlatıyor günde 2 kere girdiğim bile oluyor
Zelihauzn bus91 en başta yeni hamile kaldığımda bende öyleydim ama şimdi öyle değil bulantı geliyor banyoda 🥺
Nuray23 Zelihauzn dusup bayilcam saniyorum ciktigimda cok yorgun oluyorum bi 5 dk uzaniyorum oyle ustumu giyinmeye basliyorum😬 zorlanmaya basladim artik. 31.haftadayim bende.
Baby-yase Kapı açık uzun uzun banyomu yapıyorum beni de rahatlatıyor.. Kapı kapalı olursa içerideki buhardan ruhum sıkılıyor 😄
Nuray23 Zelihauzn aynen. Evde tek basimayken dusa girmeye cesaret edemiyorum resmen. Esim evdeyken hallediyorum dus almayi😁 allah yardimcimiz olsun ne diyim🤗
umudum321 Banyo çok güzel rahatlatiyo özellikle akşam yapıp uyumak deliksiz bı uyku çok iyi 30 havtalik hamileyim
umudum321 Zelihauzn son bir aydır uyku uyuyamıyorum bı tek banyo yapınca biraz rahatlıyorum tabi tuvalet uyandiriyo yinede 😄😄