Sultan_g merhaba ben de sonuca bugün baktırdım 14/3 haftalık bebeğim ve 1/284 çıktı trizomi 21.oğlum 8 yaşında o gayet sağlıklı. Yaşım 35 olduğu için doktor riskli grupta tam değilsin ama yakınsın dedi ve amniyosentez yada nifty önerdi bu da beni çok korkuttu. Bende 4lü test yaptırsak deyince o da olur dedi. Kötü hissetmiyorum ama insan tedirgin oluyor birde sonuç pozitif çıksa ne olacak Rabbimin emaneti evlatlarımızdan vazgeçmeyeceğiz ama bu yaş mevzusundan dolayı korkutuyor doktorlar 🥺 kafam karışık şimdi 4lü yaptırsam mı diye ?