Hanimlar Merhabalar,
İkili tarama test sonucum düşük risk çıktı ama biyokimyasal risk 1/62 yani %62. Bu oldukca yüksek bir risk oranı. 35 yaşındayım ikinci gebeliğim ve şuan 13+3 haftalık. NT, baş popo uzunluğu VS ultrasyonda gayet normal görünüyor. Yinede dokturum bana 3lu tarama testi onerdi. Sizce bir sorun var mı? Öncelikle allahtan hayırlısı diyorum tabi ama yinede aklım takıldı oraya…