Olması gereken kadar bulantı ve baş ağrısı yaşadım yaşıyorum da .
2 Li tarama testi ve diğer testler kişilerin bebeklerinin sağlığında kalıtsal veya başka bir sıkıntı olup olmamasını risk altında olup olmadığını belirten uygulamalardır .
Ne gelirse Allah’tan kabul mantığını doğru bulmuyorum eğer bebekte normal dışı bir durum var ise bununla alakalı bebek doğana kadar yeterli donanıma sahip olmak adına testler yaptırılmalıdır ki ne bebek nede anne babası olası bir problemde sudan çıkmış balığa dönüşmesinler .
Tabi ki her şey allahtan gelir fakat bu konu da ki tutumumuz bebeğimizin doğum ve sonrasındaki yaşamında ona hayatı kolaylaştırmak adına çok önemlidir.
🙏
Dilerim hiç kimse yaşamaz ama bir de ihtimaller üzerinden gidin derim ..