Serapozbekk 10 haftalık hamileler nasıl gidiyor hamilelik? Bulantılarınız ne durumda ? İkili tarama testini yaptıracak mısınız ?
Gzdklc Serapozbekk 10+2′yiz suan 3 haftadir neler cektim mide bulantisindan anlatamam ilac bile etki etmiyordu 1 haftadir cok sukur iyiyim ilaci biraktim insallah tamamen bitmistir😟
Songulozkurt Serapozbekk Çok şükür bi sıkıntım yok canım tarama testi yaptırmayı düşünmüyorum sonrasında piskolojik sorunlar yaşamamak için sadece ayrıntılı yaptıracağım 🌸
Sedamurat Serapozbekk 10+1 şuan 4.haftadan beri mide bulantıları çok çok fazlaydı dün ve bugün daha iyiyim pazartesi kontrolüm var hayırlı haberler alalım inşallah
Arda04 Songulozkurt bende seve ayrıntılı utrasyon yaptırıcam hadi hayırlısı inşallah sağlıcakla alalım kucağımıza 🤲
hande0606 Songulozkurt bende 10 haftalığım tarama testinde ne diyorlarki olumsuz şeyler mi göz önünde bulunduruluyor genellikle acaba?
Serapozbekk Sedamurat benimde 4. Haftadan beri devam ediyor bulantılarım maskeyle mutfağa giriyorum tiksindim her şeyden
Songulozkurt hande0606 Hiç bşr arkadaşım yaptırmadı biri hariç onun sıkıntı çıktı bisürü ama maşallah sapasağlam doğdu, doğruluk payı yok zaten riskin yoksa genetik veya yaşın 35 yaş ve üstüyse öneriyor benim doktorum
hande0606 Songulozkurt anladım canım kan uyuşmazlığı vardı bizde negatif çıktı ama yine kontrol altında tutulmak gerekiyomuş acaba yaptırsam mı
OzgeAlya Serapozbekk 10+4 günlüğüz bizde 🙋 tarama testi yaptırıcam haftaya inşallah bir sorunla karşılaşmayız🤲
Songulozkurt hande0606 Bence çok erken şu an ileri aylarda ki tarama testini yap şu an tam oluşmuyor zaten sonradan üzülme rabbim onu koruyor öyle düşün herhangi sıkıntın yoksa bekle bence 🌸
Gorkim Serapozbekk bende 8 hafta bitti 9. Haftanın içindeyim sanki mide bulantısı en üst noktada mahvetti beni ilaçta almadım pzt günü alıcam eczaneden doktor 12. Haftada biter diyor inş mutfağa girince midem bulanıyor
Bukus Haftadayım 6 haftadan beri bulantılarım vardı bu hafta kusmalarım da başladı. Su bile içemiyorum serumlar ilaçlar hiç birşey kesmedi bulantıları. Nasıl geçecek bu günler hiç bilmiyorum