Huri54 bende o gün hareket etsin diye bir sürü şekerli şeyler yedim ama bence o kadar şeker kötü etkiliyor çocuğu ne zaman çok şekerli şeyler yesem hareket edeceği yere hareketsizleşiyor bir tane çikolata veya bir tane baklava yediğimde abartmadan o zaman hareketleri artıyor abarttığım zaman hareketleri azalıyor iki defa denk geldi ikisinde de öyle oldu