Kızlar dün öğleden beridir bebeğim hareket etmiyor normalde çok hareketlidir. O kadar tatlı şeyler yedim meyve suyu içtim uzandım falan ama yine de hareket yok. Karnımda yumuşamış gibi. 23+4 haftalık hamileyim. Doktora gidicem şimdi her ihtimale karşı ama böyle bir durum yaşan oldu Mu hiç sormak istedim.