Benim de salı günü doğumum suni sancıyla baslatilacak ne kadar süre sancı çekeceğimi bilmiyorum bu da benim gözümü korkutuyor bı şekilde dayanacagim diyorum ama ne bileyim insan düşündükçe korkuyor inşallah acilmalarimiz çok çabuk olur çok uzun saatler sancı cekmeyiz ve çok kolay doğumumuz olur 🤗