Benim doğumum da suniyle başladı. 3 saat 15 dk suni aldım epiduralsiz doğurdum. Hiç kolay değildi ama müthiş bi deneyim eşim destek oldu doğumda yine aynı şekilde epiduralsiz yapcam tabi inşallah bu sefer açılmam olur. 1 cm bile yoktu açılmam ilerlemedi 1 hafta kadar. 2 gün kanamam oldu mecbur başlatılmıştı doğumum. Bebek çıkıyo herşey bitiyo unutuyosun