Gizem957 24 haftalık hamileyim tansiyon sorunum var Ankara da en iyi perinatolog kimdir acaba netten arıyorum hep reklamlı doktorlar geliyor nolur yardımcı olun
Asi_0658 Gizem957 şehir hastanesine gidiyorum perintalog takipliyim aykan yücel elif gül yapar eyi tavsiye ederim
baby_mama Gizem957 bi arkadaşım A life hastanesi Ebru Biberoğlu’nu önerdi bana, kendi memnun kalmış. Ben Gazi Üni’de yaptıracağım, aletleri kaliteliymiş hem uygun. Ama sıra almak biraz zor galiba, benim kadın doğum asistanı arkadaşım olduğu için rahat oldu.
Asi_0658 Gizem957 çok güzel ilgileniyorlar ben kalp hastasiyim kalbimde büyüme kalp kapakcigimda büyümeye bağlı kalınlaşma var + olarak alerjik astim.nefes darlığı tansiyon ve sekerim var elif gül yapar eyi drumdu doğumum yaklaştığı için aykan yücel kons attı aykan yücelde ameliyatta olmadığı sürece kendi muayene ediyor ama ameliyat hanedeyse asistanlar ilgileniyor ama onlarda aykan bey gibi gerekli özeni gösteriyor
hilal913 Asi_0658 merhaba geçmiş olsun daha once de size sormuştum aslında ama tekrar merak ettim mesela muayenede asistanlar ilgileniyor ya dogumu kim yaptırıyor normal doguma hangi doktor denk gelirse diyorlar ama biz riskli olduğumuz için normal doğum bile olsa kendi doktorumuzun girmesi gerekmiyor mu kafam karıştı da biraz 🤔
Gizem957 Sherife_0660 ya ben bugun e kadar hep özel e gittim artık para durumu da zorlamaya başladı bilmiyorum napıcam
Asi_0658 Gizem957 yuksek diyor doktorum ama oğlumda 9 ay hastanede yattım çok yüksekti tansiyonum ve preklemsiden dolayı çok kötü zamanlar geçirdim diyebilirim sizin tansiyonunuz kaç çıkıyor şuan ki doktorunuz alfamet vermedimi
Gizem957 Asi_0658 kaç haftalık dogum yaptınız ben çok korkuyorum ya gecem gündüzüm bu oldu ya zehirlenme yaşarsam diye
Asi_0658 Gizem957 allah korusun öncelikle.kendinizi kasmayın sakın olun 37 de doğum yaptim ama 9 ay hastanede yattım ben gözetim altındaydım heran müdahale edilebilmesi için
Gizem957 Asi_0658 doktor stres e baglı dedi hibnisey vermedi siizn idrar da protein ne kadar cıkmış tı
Gizem957 Asi_0658 ben tansiyon ölçülürken çok stres yapıyorum yani kalbim atmaya başlıyo böyle Bi heyecan oluyo yüksek mi cıkacak diye acaba ondan mı böyle cıkıyo
Asi_0658 Gizem957 2009 yılında doğum yaptığım için oğluma o zaman ki değeri hatırlamıyorum ama epey yüksekti hergun idrar toplatiyorlardi hastanede 😔 stres ne yaşıyorsunuz bilmiorum ama öncelikle sakın olun ve herşeyi kafaya takmayın bebeğiniz sizi hissediyor etrafınızda ne olursa olsun gerçekten düsünmeyin bırakın evladinizi ve sağlığınızı düşünün
Gizem957 Smctn bu haftdaan sonra almazlar diyolar yani erken haftalar da gidince alıyolarmıs bunun doğruluğu nedir gazi ye gidecektim almadılar
Sherife_0660 Gizem957 hacettepede normal polikliniğine gider durumu anlatırsanız yönlendirme yaparlar perinatoloji 158 lira muayene ücreti var özgür hocanın