Mvlbln 6+4 um ben salı.gun değil 3 buçuk hafta önce cuma gün evde erken gebelik testi yaptim. Cumaresi de ozel.de.kan verdim sonra düzenli kan verdim.daha sonra kese gördüm. Haftaya perşembe de kalp atışı için gidicem.
Bu arada hafif lekelenme.var prpgestan istedim verdi doktorum. Kullanıyorum.a yatiyorum hep.yerlesme de olabilir dedi.birden toplu şekilde kan gelirse düşer sağlıksız gebelikde oluyor senden düşük beklemiyorum Su an kese etrafında rahimde kanama alanı yok dikkat et dedi.zamanla ogrenicem artık.