Deniz95 İlk aylarda 2 haftada bir gidiyordum şimdi ayda 1 gidiyorum. Ama araya ayrıntılı ultrason girdiğinde benimde kendi doktora gitme sürem uzamıştı. Ama hiç endişe etmedim çünkü ayrıntılı ultrasonda da aynı kendi doktorum gibi yakın takipte ve bizimle çok ilgilenen bir doktorumuz vardı. Kendi doktoruma sormam gerekenleri sormuştum mesela gitme zamanım uzadı diye..tabi şöyle bir durum var bizde benim doktorumla ayrıntılı ultrasonu çeken doktor aynı yerdeler ve hep iletişim halindeler. Ama hiç sorun yapmayın aslında maksadımız bebeklerimizi daha çok görmek sağlıklarını öğrenmek filan evet ve ayrıntılı ultrasonda da çok detaylıca görüyoruz bebeklerimizi uzun uzun hemde☺️