Deniz95 bana doktor dese her gün gel. Giderim. Düşünmekten onu hissetmeye çalışmaktan deliricem. Aşırı takıntılı biriyim, Allah korusun 20+2yim. Hareketleri hissetmiyorum hala, korkuyorum bişey mi oldu diye. Hep aklımda psikoloğa gidicem artık 😔 2 kayıp var o yüzden, evladımı kaybetme korkusu beni hastalıklı bir ruh yapıyor Rabbim sağlıkla kavuştursun 🤲🌸