40+2 gunluk hamileyim ama doguma emare hicbir belirti yok. Ustune ustluk bebek biraz tombisce oldugu icin doktorum daha fazla bekletmekte istemiyor. Sayet sali gunune kadar kendiliginden gelmezse suni sanci verilecek. O kadar korkuyorum ki..:( Bu basligin totemi ise yarasin ve gelsin artik oglumuz nolurrr 🙏🏻