Aselahlas gözünüz aydın olsun. Aynı haftada doğum yapmışız. Benim bebeklerim eve çıktıktan sonra ertesi gün kontrole götürdük sarılıkları yüksek çıktı bi bebeğimin de solunum sıkıntısı çıktı küveze aldılar 3 gündür küvezdeler. 10 günü bulur çıkması diyor doktorlar. İnşallah en yakın zamanda kavuşuruz bebeklerimize 🙏