Merhaba herkese 34+1 de ikizlerimi sezeryan ile dünyaya getirdim. Erken doğdular ama sağlıkları gayet yerinde çok şükür. Şuan göğsümü tutamıyorlar ama hemşireler hastane ortamında olduğunuz için gayet normal eve geçince bol bol emzirmeye çalışın dedi. Sormak istediğiniz soru varsa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım 🤗🥰