Melek_moms Esmualla benim 6 canım ama normal doğuma 10 mart dedi kuzum … Normal yapsaydım aynı gündü fakat ben sezeryan istiorum inşallah sağlıkla
Esmualla Melek_moms sağlıkla gelsinler inşallah 22 şubatta kontrol var bakalım günü değişir mi ne olur
Melek_moms Esmualla hayırlısı olsun canım haberdar et beni merak ettim sağlıcakla kucağına al insallah
Sevgi1907 NehirBade yok canim kendini çok kasmadigin surece acımıyor bende cok korkuyodum ama hiç anlamadım