Sevgi1907 Selver_1994 37+3 haftalik olduk ama daha bisey demedi normal istiyorum ama normal yada sezeryan falan demedi korktumda cevremdekiler simdiye kadar söylemesi lazım diyolar
Rehile Sevgi1907 merhaba banada bişey demedi 37+4 düm Ben dedim nasl olacak Bebek Gelinceye kdr Normal dedi sadece
Sevgi1907 Rehile bende sordum canim ama bana 38te gel dedi eğer sen istemezsen sezeryani normal olabilir aksi hallerde sezeryani oneriyoru dedi
Rehile Sevgi1907 Çatı Muayinesimi yapılacak acaba benimde kontrol P tesi Ama çatı muayinesi yapılacak vs demedi
Sevgi1907 Rehile evet canim bakiyolar artik eger catin musaitse normal dogum diyolar benim 37deyken bakmadi ama 38 haftalikken bakacagini soyledi ilk nstye gircen sonrada dogum oncesi tahlillerin olacak ac karnina gel dedi
Rehile Sevgi1907 İnşAllah Her Şey İstediğin gibi Olur Bana hic bişe demedi 15 şi gel dedi ac tok hic demedi Nst ye hatta Tok gidiliyo ya yer giderim 😂
NehirBade Sevgi1907 çatı muayenesini yaparken canınız acıyor mu ? Bana doktor henüz birşey demedi ama korkuyorum
Sevgi1907 Rehile normalde evet nstye tok gidiliyo ama 38 haftada bu testleri yaptirman gerekiyo dedi her halde once test yapıp muayene edip sonra nsteye sokabilir 🤦♀️
Melek_moms Esmualla benim 6 canım ama normal doğuma 10 mart dedi kuzum … Normal yapsaydım aynı gündü fakat ben sezeryan istiorum inşallah sağlıkla
Sevgi1907 NehirBade yok canim kendini çok kasmadigin surece acımıyor bende cok korkuyodum ama hiç anlamadım