Cansu60 Hatisyavuz canım dokotun sıkıntı yok dedıyse sen de takma bırde kac haftalık senın bende bılmıyorum herkesın kı bana bakarsan dusuk olanlarda var ama sıkıntı yok demıs doktoru benımkı de degerın dusuk dıyor bende anlıyamadım ınsallah yukselır sıkıntı cıkmaz canım hepımızde
Kdrgmz Benim değerim 4+6 dayken 1547 idi bana tam aksine çok güzel artmış çok iyi demişti neden düşük olsun ki 1000 leri görmüşsünüz ve arttış olmuş hep doktordan doktora fark ediyor demek kki