Cansu60 Kızlar 5 hftalık beta hcg kac sizm benım gıbı olan varmı ben 4+6 yaptırdım bu cuma günü beta 1360 cıktı ve dr bıraz dusuk dedı sızınkıler kac normal mi acba ☺️
Happykariner Cansu60 canım ben dün 4+1 dim beta 23.8 çıktı bende de düşük çıktı bakalım saglıkla artar inşallah
birprensesvebirprensannesi Cansu60 4+ da öğrendim gebeligimi ve 6.26 ydi seninki düşükse benimki neydi 🙈
Kumsallina Cansu60 ilk ogredngmi 600 du 2 gun sonra kan verdim 2281 oldu 5 haftalik suan sen doktorlara bkma onlar.insalarn icini karartmya bayılıyorlar
Cansu60 birprensesvebirprensannesi 🤷♀️Bılmıyorum canım doktor bana dusuk dedı ve cok morelım bozuldu ınsallah hepımızın yukselir sağlıcakla alırız kucagımza
birprensesvebirprensannesi Cansu60 Bana dış gebelik dedi doktorum ama şuan 18+6 dayım. Doktorlar en kötüsünü konuşuyor hep korkma önemli olan değer değil 2 günde 2 katı artması canım 🙈
Cansu60 Eliz68 inşallah canım bende salı verıcem kan doktorum bana ılac verdı progestan ılacı dusuk engelemk ıcın galıba
Cansu60 birprensesvebirprensannesi cok sagol canım vallah boyle guzel mesajlar alınca mutlu oluyorum 😇😊 inşallah kalp atışında bıan once duyarımda ozamn rahatlarım
birprensesvebirprensannesi Cansu60 İnşallah canım dediğim gibi kızımda da doktor hep kötüyü konuştu oğlumda da doktorlar kalp atışını duymadan gebelik saymıyor bide korkutuyorlar🤷
Cansu60 birprensesvebirprensannesi aynen canım bırde her doktorda aynı degıl onuda fark etım kımı bırsey yok derken kımı cok sey var dıyor
Papatya_1 İlk betam 20 sonra 40 sonra 60 (düşük değer gebe değilsin dendi ve çok ağladım ) sonra 365 sonra 3 binler değerin bir önemi yok önemli olan artması hiç korkmayın Rabbim sağlık versin inşallah 🤲🏻❤️
Cansu60 Papatya_1 artmasında sıkıntı yok canım artıyor ama ıkı katına tam olarak çıkmamamış dedı doktor