Nisa_arbas hocam benim de aynı durum ben aktarılıyor diye biliyordum aradığımda öyle dediler ama biraz daha karıştırınca yönetmeliği fiilen çalışma diyor dün burada uyardılar biraz daha bakmış oldum iyice benim de kafam karıştı. Ama seminer haftasındaydık mesela 3 hafta tatil yapmadık baktığınızda ek dersimizi aldık dolayısıyla o haftanın da eklenebileceğini düşünüyorum en kötü 2 haftamız kesilir 3 değil. Benim çalışamaz martın ilk haftası. Doğum sonrası da olsa hakkımı sonuna kadar arayacağım ilçede yaşıyorum herkes kafasına göre iş yapıyor yeri geldi mi. İlk doğumumu 28. Haftada yaptım 32 ye kadar olan kısmı da hastahane SGK ile anlaşmalıydı o bir ayı da bana rapor olarak verdi okulum kabul etmek istemedi milli eğitimden döndü raporum şaka gibiydi küözde çocuğuma mı üzüleyim sezeryanlı halimle süt götürmeye 4 saat gidip il değiştirdiğime mi üzüleyim bir de yeniden rapor alın hoca hanım deyince şarteller attı o zaman açtım mevzuatı maddeyi açık açık yazıp tüm gruplara attım. Sonrasında kabul ettiler rahat bir nefes aldım. Yani bazen gözlerinden kaçan durumlar da olabilir ben her şekilde 5 hafta olmasa da 3 hafta ekletsem kar kardır.