Tubaeliff Melolisa həm ilçe hem idare aynı şeyi söyledi. Bende araştırdım. 37 ye kadar izin uzatılacak ise Fiili çalışma şartı var. Mevzuata bakın 1 günü bayram tatiline bile denk gelse kesiliyor sayılmıyor. Daha sonra değiştirebilirler yani
Helinhelin Hocam ben şimdi 22+6 haftaddayım pazartesi 23.haftayagiriyorum. Cuma doktora gittiğimde bana rapor verir mi. Yoksa bi sonraki pazartesi okula gidip öğleden sonra mı raporumu almalıyım. Bu 24.hafta raporunu hangi gün alacağım açıklarsanız sevinirim 🙈
ogretmenanne16 Ayse_63 hocam bir şeyleri eksik söylüyorsunuz bence.. Siz tam olarak kaçıncı haftada aldınız raporu.. Yani milli eğitim size 32 de çalışma raporu aldıysanız 2 hafta sömestr hariç kalanları da saymıyoruz diyemez. Ya siz yanlış anladınız ya da 32 den sonra mı aldınız acaba raporu? Bu arada e devlette çıktı mı raporunuz?
Ayse_63 ogretmenanne16 tam 32+0 da rapor aldım canlı derslere devam ettim 18 şubatta da bitiyor 37 oluyorum.15 inde okullar açılıyor bizim köy okulu olduğumuz için. o 3 günlük için müdürüm milli eğitime sormuş. Zaten izni başlamış hocamizin demişler tatile denk geldiği için bu rapor geçerli değil demiş. Tekrar milli eğitimle gidip görüşeceğiz müdürümün de çok bir bilgisi yok acikcasi
Gizembuluttt Ayse_63 anladım hocam bakalım ben de karar vereceğim iki haftaya. Tamamen uzaktan olsaydı çalışırdım aslında ama şimdi açma gibi bir niyetleri var bence riske de atmak istemiyorum. 😟
Ayse_63 Gizembuluttt tabi hocam zor bir süreç insan tehlikeye de atmak istemiyor okul açık olsaydı ben direk ayrılacaktım zaten
Gigy Ayse_63 az kaldı bizim de ,okulla görüştüm bir sorun olacağını düşünmüyorum doktorumdan raporu alıp ileteceğim
emoser arkadaşlar idari izni 23+larda mı aldınız 24.gebelik haftası o zaman oluyor ya yoksa 24+0 dan mı başlıyor
seday93 Ayse_63 ben çalışabilir raporu aldım doktorumdan hastane direk kağıt verdi 37ye kadar çalışabilirim olarak sorun olmadı
-Gamze- Ayse_63 merhaba peki uzaktan da olsa çalışmak istemeyip izne ayrılmak istersek bu süreçte (25. Haftadan itibaren ) ayrılabiliyor muyuz?
Ayse_63 -Gamze- olur diye biliyorum hocam doktorunuzdan haftanız la ilgili yazıyı aldıktan sonra milli eğitime ya da müdüre verirseniz kabul ederler bu hak bize tanınmış pandemiden dolayı. Yani bu haftalar arasında oluyor zaten
Nur0401 -Gamze- valla hocam bu sorunun cevabını ben de çok merak ediyorum..Yani okul idaresi zaten uzaktan eğitim deyip iznimizi kabul etmeyebilir mi acaba ?
-Gamze- Gizembuluttt bende parantez içerisinde 25. Haftadan itibaren diye yazmışlardı diye biliyorum okula gelen resmî yazıda
ogretmenanne16 Gizembuluttt @Helinhelin yani mesela 23+1 de 24 e girmiş sayılıyoruz ama o zaman alınmıyor. 24+0 dan itibaren alınıyo onu demek istedim hocalarım
ogretmenanne16 Ayse_63 aynıyız sizle ben de köydeyim hocam kesin üstüne düşün haksızlık olur saymazlarsa benim de 18 inde bitiyor çalışabilir raporum
seday93 Ayse_63 hayır denk gelmedi 4 marta kadar çalışabilir raporum var sonra zorunlu izne ayrılıyorum
Ayse_63 ogretmenanne16 aynenn hocam inşallah çalıştığım günü boşa saymazlar artık bakalim . Sizin peki 3 günlük durumu naptilar 15 den 18 e