Melissdefne Sevilay7 benim iki kızım vardı 3. erkekmiş. İkinci kızım bi yaşına girdi bi ay sonra doğumum var öyle düşünceliyimki anlatamam
Sevilay7 Melissdefne hiç düşünceli olma kuzum veren rabbimde yardımcı olur üstesinden gelirsin birlikte büyürler ne güzel 💕
Nrgl_cntrk Melissdefne benim de kızım 3 buçuk aylık ve dün akşam tekrar hamile olduğumu öğrendim bizi neler bekliyor çok merak ediyorum korkuyorum 😢😢
Sevilay7 Cemrreedemirci kuzum bu postu acmamdaki sebep biraz merak 4 tane arkadaşım var ilkleri kuş ikincileri kazayla oldu arka arkaya sonuc erkek bebek hepsi tesadüf mü acaba diye düşündüm 🙈😘
Ruzgar2019 Tahmin bile etmedim hamile olduğumu ve 2. Bebeğim geliyor ilki oğlan 18 aylik ikincisi %80 kiz dedi doktor bakalım 😊
Sevilay7 Ruzgar2019 ne güzel hep istediğim bi kız bir oglan nasip olursa bnimde kızım olacak ilk çok mutluyum 😀
Zehraaa98 Sevilay7 hep nasıl oldugunu merak ettıgım topluluktur 😂😂🤭 hayran kalıyorum gercekten duydukcA
Aslina Hmeyyyra bende merak ediyorum ya nasıl bi kaza bu 😀 her ay bekliyorum bilerek isteyerek yine olmuyor bana da vursa bi kaza diyorum 🤣🤣
_Elifffffff_ Sevilay7 kaza değil ama olmaz diye yapmıştım oda tutmuş ve %70erkek dedi doktorum 😂kızımda bile isteye olmustu🌸
Sevilay7 _Elifffffff_ bayılıyorum bi kızı bi oğlu olan annelere darısı benim başıma melegim bi dogsunda ikinciyi düşüncekmiyim bilmiyorum korkumdan 😇
Sevilay7 3erkekannesi oyyyy maşllh benim kayınvalideminde 3 oglu var benim kızım olacak ucuyır havalara hiç kızı olmadıgından 😂inşlh kzında olur ❤️
_Elifffffff_ Sevilay7 rabbim sizede nasip etsin inşallah 🤲bende hayalini bile kuramiyordum hep kız geçiyordu icimden rabbim nasip etti demekki sağlıkla gelsinler inşallah canim🤲💚
Sevilay7 _Elifffffff_ insan ilki kız sa sanki 2 Cide kız olacak gibi geliyor bu erkek anneleri içinde gecerli insan inanamıyor ya😘