İlk hamileliğimde ne kadar mutlu heyecanlı ve enerjiksem bunda yerlerdeyim ve bu da beni çok üzüyor 😭gece uyanıp uyuyamıyorum ve ağlıyorum pandemi sürecini etkili bilmiyorum diğer hamileliğimde 37.haftana kadar çalışmıştım şimdi 24te hemen izne ayrılacağım bulantılar kusmalar ağZımda geçmeyen tatsızlık uykusuzluk bütün enerjimi alıyor kendimi motive ediyorum ama yok 😭😭😭daha ne kadar böyle devam edecek bilmiyorum