Ysn ben gündüz tek olduğum için sürekli ağlıyordum. Aklıma başıma gelecekler geliyor ağlıyorum sürekli. Kitap okuyorum ağlıyorum. Film izliyorum eşimi özlemiş oluyorum ağlıyorum. Halbu ki 10 saat kadar ayrı kalıyoruz. Ki bunun 3-4 saati uykuda geçiyor ☺️