Ezgiiiii bende de panik atak var ben genel anestezi istiyorm doktorumla konuscm bu konuyu cunku ben dayanamam yani zaman gecmez bana sıkılırım hemen panik yaparım😓 ama eger belden uyusma olsun derse eşim yanimda olsun diyecem o yanimda olursa benle konusur falan . Ben oyle düsünüyrm