Hndnclk20 94-sevim benimde rengi felan soldu birazda lekeler var ama kullanacam sadece bı hastane çıkışı alcam bakalım güç yetmiyor biseye
Arifcaninannesi 94-sevim 19 haftamiza girdik 26 haziran doğum tarihi görünüyor bir oğlum var ikinci oğlum geliyor Allah’ın izniyle
Seda-34 94-sevim benim de 23 haftalık oldu. Cinsiyetini öğreneli baya oldu 13 haftalıkken öğrenmiştik oğlumuz olacak inşallah. Epey bir şeyi tamamladık biraz annem biraz ben biraz kayınvalidem. Yatağı dolabı bir de bir kaç ufak tefek eksik kaldı sadece. Sağlıkla gelsin inşallah tüm kuzular🙏🏻
Starrynight Bizde 23+3′uz dogum tarihimiz 9 haziran gorunuyor. Bir oglum olacak insallah🦋 Butun esyalarini indirime girdikce takip edip aldim nerdeyse, ufak tefek seyler kaldi.
NAZ2333 94-sevim oğlusum olcak insalllah bi de prensesim var daha bir corap almadim desem pandemiden tirsiyorm az daha bekleyeyim diyorm nisan gibi insallah almaya baslarim 24 haftaligiz bu arada💙💗