34_21_23 94-sevim kızım olacak benimde 23+1 olduk 😊 hafiften ıvır zıvır şeyleri aldım önümüzdeki ay beşiğimizi almayı düşünüyorum 😊
Elifaltun 94-sevim 21 haftalik olduk 3 doktorda kiz dedi😁🥰 guzel gidiyor hareket ettikce mutlu oluyorum…yavastan hastane cikisi ve bikac takim.aldim son donemler belki dolasmakta zorlanirim diye
Hndnclk20 94-sevim 24 haftaligim bı kızım var bı tane daha olacak inşallah bı çok şeyimiz var ilk kızımdan onları giydircem inşallah herşey çok pahali
Hemsiremom Haziranın ilk günleri görünüyor doğum😍kızım olacak insallah.bi oğlum var.idari izne ayrıldım evde iş yapmaktan daha başka bi şeye fırsatım olmuyo 🤣
bambam_betty 20 haftaligiz biz de. Ben baya baya alıyorum artık. Kiyafetler, bebek arabası, müslin örtüler falan.
asellolya 34_21_23 off hemde nasıl, kıpır kıpır artık tekme değil yer değiştirince falanda altlı üstlü hissediyorum hareketleri. senin nasıl gidiyor hamilelik🥰
whiterabbit Haziran’ın ilk haftası bizimde:) özenip bi kaç yeni doğan kıyafet dışında hiç bir şey almadım diyebilirim🙈 yatak ve bebek arabası konusunda kafam oldukça karışık 🐣
94-sevim Elifaltun benimde 21+4 haftalık biz daha bişey almadım detaylı ultrason dan sonra baslicaz kısmetse
Ebrar3435 21+1 bizde kız dedi doktor ama tahmin dedi 1 aydır gitmedim henüz kontrole 4lu test günümü bekliyorum daha net öğrenmek için:) hazilrik da yapıyoruz yavaştan zıbın bebek bezi beşik falan da aldık beyaz renk hepsi :)
34_21_23 asellolya bende öyle ya yer değiştirmesini değilde her hareketini hissediyorum hemen hemen bazen sırt üstü uzanıyorum onu izliyorum 😀😀
94-sevim Hndnclk20 benimde ilk çocuğum kız kızım 5 yaşında pek bebek kıyafeti yok ondan kalan yeni alcaz hep artik
Hndnclk20 94-sevim benimde rengi felan soldu birazda lekeler var ama kullanacam sadece bı hastane çıkışı alcam bakalım güç yetmiyor biseye