Nurgul1 OzgeHelli aksine Bende kilo alamıyorum tartıldım 3 kilo almışım ama hiç belli değil kilo aldıgım 🙂
TuanaaOsii Nurgul1 kızz bırak cıkmasın bende öyle diyordum şimdi patlıyorum nefes alamıyorum 😔 35. Haftadayım doğursam artık diyorum
Rabiamrc Nurgul1 ayy aynisi ben düşünüyorum millet resim koyuyor karni cikmiss benim sadece akşamları yemekden sonra cikiyor sabah kalkiyorum yok insan noluyor diyor 😂
Nurgul1 Rabiamrc ay cidden öyle ya bende de öyle oluyor akşam yemekten sonra baya şişiyor sonra hop yok 😄
TuanaaOsii Nurgul1 valla bacım hamileliği hissetmek evet çok güzel ama zor ya ne yatabiliyorsun ne kalkabiliyorsun :) hele biyere toplanıyor ya kendini kasıp karnım patlayacak gibi oluyor 😊
Eylul2797_ Duygus97 yani buyuk karin istiyosan onu goze alacaksin😁ama herseyden omce saglik saglikli olsunlarda o gobus her turlu cikar
Duygus97 Eylul2797_ tabi en önemlisi o illa cıkacak az çok ama sağlıklı sıhhatli alalım kucağımıza inşallah 🤲
birprensesvebirprensannesi Nurgul1 İlk gebeligimde 18 19 dan sonra azıcık belli oluyordu. Hamile olduğumun dışarıdan belli olması 25. Haftami bulmuştu
MehtapErol Nurgul1 Bende öyle düşünüyordum ama gerek şimdi gerekse detaylı taramada doktorlarım gelişimi gayet iyi dediler. Bebek gelişimini karın büyüklüğüne bağlamayın dedi :-)