Selam kızlar hepimizin bildiği üzere koronadan dolayı hem kısıtlama var hem de korkudan çıkamıyoruz eşim zaten geç geliyor saat 9′da kısıtlama var Ben de evde yürüyorum işlerimi bitirdikten sonra evde yürüyorum 3000 adım atıyorum adımlarımı Sayıp 100 oldugu zaman yazıyorum. Geçe uyumadan topluyorum 3 bin adım atiyorum en az. Ve squata başladım kaç tane yaptığımi yazıyorum. Hurma ve egzersiz de ne kadar yapıyorsam gün gün not alıyorum. ( not almamın sebebi tembellik yapıp aksatmak istemiyorum)
Ama sanki evde yapıyorum diye faydası olmuyor gibi hissediyorum . Evde yapılır mı yürüyüş sizler nasıl yapıyorsunuz