EmineSagir Merhaba arkadaşlar umarım burda vardır benim gibi Erzurum’da yaşayan birileri kadın doğum doktoru öneriniz var mı ?
aytn123 EmineSagir metin ingec birde buhara da fatma isminde bi doktor varmış sanırım ama metin beyi herkes çok beğeniyor
Humeyra25 EmineSagir 2 hafta once Buhara da humeyra hanım da yaptım doğumu cok da memnun um kendisinden guler yuzunden ☺️
Alyasibel EmineSagir Merhabalar Memleketimin adını görünce yardımcı olmak istedim Buhara tıp merkezinde Demet hanım var tavsiye ederim
EmineSagir aytn123 Teşekkür ederim bende farklı bir doktora gidiyordum üniversite de ücret sorun değil ilgili ve insani terslememesi önemli benim için
aytn123 EmineSagir metin beye bende gidiyorum ama hiç terekeme vs yok doktor gayet bilgili ve hersye dikkat ederek bakıyor. Ilk başta biraz soğuk gibi gelebilir ama gayet iyi bi doktor herayeden önce bilgili
Mlkkhv EmineSagir merhaba bende üniversitede özel bir doktora gidiyordum ama memnun kalmadım üniversitenin genel şartlarından doğum için felan sıkıntı olacağını düşünüyorum . Buhara’da Fatma hanımı bende duydum iyi diye
Crnasm2611- EmineSagir nenehatun da (Şehir hastanesi) Ayşenur’u hanım Eda hanım bu ikisinede gidiyorum gayet memnunum
EmineSagir Mlkkhv üniversite de arkadaşım yenni doğum yaptı benim özel oda tuttu doğum sıkıntı olmadı onun için sadece doktor çok önemli
Mlkkhv EmineSagir özel oda imkanı her zaman olmayabiliyor maalesef ben de yeni doğum yaptıktan sonra 3 kişi ile aynı odayı paylaşmak istemem o yüzden üniversiteye devam etmeme kararı aldım
EmineSagir Crnasm2611- nenehatun eski binadayken çok kötüydü gitmiştim birkaç defa yeni binada hiç bilmiyorum
Demir06 Crnasm2611- merhaba bende şehir hastanesinde dr esra yaprak a gitmiştim ama daha iyisini bulabilirmiyim arayışındayım sefa inceye randevu aldım bu doktorları biliyor musunuz
Crnasm2611- EmineSagir fiziki şartlar olarak nenehatun eski bina olduğu için evet kötüydü yeni bina tabi çok daha güzel düzenli ama doktor aynı doktor yani kastınız doktor mu hastane fiziki şartlar mı
EmineSagir Alyasibel o doktora asla gitmem eğer aynı demet hanımsa ben gitmiştim ona hiç memnun kalmadım