Sermec27 K_dlr08 hayırlı olsun inşallah değeriniz güzel bir sekılde artar rabbim kucagınıza da almayı nasıp etsin inşallah 🤲 🥰
AltinYildizMom K_dlr08 Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah kan değerlerini takip edin hic bir şeye takılmayıp tadını çıkarın 😇
Rabiiakaradas Evet canım gözün aydınn bende de böyle çıkmıştı başta şu an 12 haftalığız inşallah hayırlısıyla olur😍
Cacaaa K_dlr08 canım merhaba 4 yıl kadar gecikmesinin sebebi neydi eşinizle mi ilgili bi problemdi yok sa sizinle mi
Durucukkkk K_dlr08 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insaallh. Normal yollami kaldınız acaba ?
vuslatim34 K_dlr08 hayırlı olsunn çok güzel yaa. Benimde 3 sene oldu Allah banada nasip etsin çift çizgi görmeyi
Estaner88 K_dlr08 hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasib etsin isteyen herkeze nasib etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşaallah benimde böyleydi bir kaçgün sonra daha net kırmızı oldu ☺️
Bebegim0101 K_dlr08 benimde dun bundan daha silik çıktı kan tahlili yaptrdim bugun sonuc 52 ciktı beklicez bakalm
Livanur_65 K_dlr08 inşallah hayırlı evlat nasip etsin inşallah vardır tam belirgin görünüyor kanla kesinleşir hayırlı olsun
Nzlzns Hayırlı olsun canim sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın isallah darisi bütün istiyenlere bnaada dua edermisiniz lütfen