SIL1 simdi şöyle anlatayim birincisi hic bir isyeri raporlu kisiyi isten cikartamaz diye bir sart yok. İsterse cikartir. İkincisi 32. Haftadan sonra sigortaliliginizin dusmemesi gerekiyor rapor tarihiniz tamamen bitene kadar. Eğer rapor tarihinden önce isten çıkarılırsanız cikis tarihine kadar ve + 9 gun alırsınız. Heleki doğumdan önce çıkış verilir ve sigortalılığınız düşerse hiç para alamazsiniz. Burdaki para rapor ücreti olduğu icin aktif çalışanın hakkıdır ve isr gidemediği günler icin verilen paradır ( sgk da memurum yanls bilgilenip mağdur olmamanız icin yazdim)