Kizlarrr hic sancim yok ama dunden bugune karnim gozle gorulur sekilde asagiya dustu ve bugun de ishal oldum.
Ne dersiniz bir ihtimal var mi benim icin de?😁 NST’de haftalardir sanci sıfır. Sadece dun aksam hafif adet agrilarim oldu ama yalanci sancim bile yok.
Surekli pilates topu uzerindeyim 2 gundur hadi insallah🙈
39-40 haftaliklar nasil gidiyor sizde belirti var mi?