AydanSahinSaban Ben 4+6 yim. Dün karindan ultrasyonla gördük kesemizi cok şükür. Ama kask, karın, sırt agrsi ve uyuklama problemi yaşıyorum fazlasıyla
Mom726272 AydanSahinSaban bende 4+6 😅 bel ağrısı hafif bulantı +uyuklama ilkinde de böyle bel ağrısı çektim adet oluncada en çok bel ağrısı
blueberyy00 Eliz68 canım ben De baktırdım dün sat aynı senle keseyi minicik gördük ama kan değerim Sistemde 10216 yazıyor ama doktor 1021 olarak say onu dedi ve takip edelim pazar tekrar kan ver dedi
Mom726272 blueberyy00 ay bilmiyorum ki onu bebek sanırım çok küçük daha 7 mm dedi bak bu kese dedi doktor büyük ihtimalle bebek 7mm
blueberyy00 Mom726272 keseniz büyükse içinde bebek görünüyorsa bebek boyutudur o zaman hayırlı olsun gözünüz Aydın darısı bize artık
Happykariner Ysn aynı benim mantıgımla düşünüyorsun canım 6. Haftada giderim ben şuan gitsem de kalo atışı duyulmaz. Vajinal muayene riskli oluyor en iyisi beklemek yatıp dinlenmek muayene gününe kadar
ikincimucizemmmm Ysn 6. Haftadan sonra kalp atışı duyuluyor canım 6+3 te duydum fakat geçen hafta sekizinci haftaydı ve kontrolüm vardı daha net duyduk
ikincimucizemmmm Yeni-anne4-02 inşallah duyarsınız çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip eylesin inşallah
Paprika Tekmile11 ben de onu sormak için geldim.inanılmaz bel agrım var uzanınca geçiyor 4 hafta oldum bugun
Tekmile11 Paprika evet benim de ara ara oluyor böyle bıçak saplanıyor gibi sonda kendi kendine geçiyor , dinlenmek lazım bol bol . Akıntı da oluyor bu ara o da normal sanırım