Happykariner Ysn inşallah canım inşallah 🙏 ne zaman gideceksin doktora yada gittin mi diye sorayım ??
Tekmile11 deletedmom162 normal o zaman çok şükür , insan yat yat da çok sıkılıyor eskiye göre evin içinde de bi şey yapamayınca :) sağlıklı olsunlar da yeter
Happykariner Mervecee evet canım oluyor gün içinde geri kendi kendine geçiyor bazen belim agrıyor 1 2 dakikalık o da geciyor geri ama normal karşılıyorum daha çok çok yeni adet geceli 3 gün oldu daha bende 🙏
Ysn Happykariner hayur gitmedim açıkçası vajinal muayene olmak istemiyorum psikolojikmen rahat olmak için ne zaman gitcegimide bilmiyorum bi 10 daha beklesem mi diye düşünüyorum pek belirti de yok biraz korkuyorum da 🙈
Cansu60 Eliz68 bende 5+ haftalıgım canım doktorun bırsey demedıyse takma benımde 1360cıktı bana dusuk dedi beklıycek bende
Happykariner Ysn aynı benim mantıgımla düşünüyorsun canım 6. Haftada giderim ben şuan gitsem de kalo atışı duyulmaz. Vajinal muayene riskli oluyor en iyisi beklemek yatıp dinlenmek muayene gününe kadar
ikincimucizemmmm Ysn 6. Haftadan sonra kalp atışı duyuluyor canım 6+3 te duydum fakat geçen hafta sekizinci haftaydı ve kontrolüm vardı daha net duyduk
Ysn Mervecee bende 6.haftayi bekliyorum ins o zaman giderim bir sıkıntı çıkmazsa ins sağlıkla kucağımıza aliriz
Mom726272 Eliz68 bende kan verdiğimde aile hekimi çoğul gebelik olabilir demişti dün dokyara gittik tek kese 5000 Di doktor da dedi beta değeri ikiz üçüzü belirlemez dedi 4+6 haftalık hamileyim