Merhaba herkese sizde burda post açıp Dr um % 90 kız dedi yanılma payı nedir neye göre böyle söyledi gibi postlar açanlara üzülüyormusunuz?
doktorlarımız bizim gibi beşeri varlıklar ☺️
işlerinde artık uzmanlaşmış neyi nasıl hangi ölçüm ile değerlendireceklerini bilirler şahsen ben itibar etmediğim bir Dr a gitmem doğum içinde kendimi emanet etmem tabiki cinsiyet tahmininde yanılabilinir bu çok normal özellikle küçük bebişlerde ama benim merak ettiğim kız tahmini olunca anne: eminmisiniz neye göre değerlendirdiniz nub teorisi falan la niye irdeler bunu anlamaya çalışıyorum erkek diyince irdeleme yok ,sorgu sual yok,
şu cinsiyet ayrımcılığını ne zaman bırakacak bu hemcinslerim.. unutmamak gerekir ki iyi yetişmemiş bir erkek, bir toplum bir çocuk bir annenin başına çok güzel bela oluyo lütfen hayırlısını isteyelim 🙏🏻
şunu da unutmayalım kız çocuğu olmasa erkek çocukta olmaz 🙅♀️ Onu doğuran bir anne 🌸
Sizde benimle aynı fikirdemisiniz?