Bsmlh A1994 hayır yememek te yükseltir sakın korkma ben ne yükseklerden döndüm dr aclık 95 tokluk 140 asmaSa korkma dedi birde evdeki makınelerın hepsi 5/10/15 fazla ölçer en iyisi accuchek bıle 5 fazla ölçer dedı senınkı en az 10 gazla ölçer dedı
Bsmlh A1994 bak mesela öğlen yemekten önce 98 ölctüm açlık normalde 95 altı olması lazım ama makıneler Farklı ölcüyor labaratuardan sorun yok 🥰
Bsmlh A1994 bence güzel değer canım bak şimdi tokluk 101 geldi öğünü yaptım 7 de açlık ölcücem ben 136 lardan düştüm seninde düşer ac kalma diyetini tam uygula canım
A1994 Dryalp 😊 diyeti yapıyorum ama gözlerim hep börek tatlılarda doğum yaptım mı herhalde çok alırım kilo 😂