Melis54 benim tansiyonum biraz yuksek oldugu icin doktor duzenli idrar tahlili istiyor. Yuksek tansiyona protein kacagi eslik ederse riskli olabiliyormus. İlk 2 tahlilimde eser miktar cikti, son 2 tahlilde negatif. Ayda bir kez idrar tahlilinde bakiliyor.