Zeynep0606 canım çok geçmiş olsun öncelikle benim dıştaydi basurum sanırım senin ic basurun ve çatlağın var afedersin benim basurum öyle sismistiki parka büyüklüğünde ne hareket edebiliyordum ne de tuvalete gidebiliyordum hayatim zindan olmuştu gecmicek kesinlikle dedim kesin ameliyat olacağım sandim çok.korktum sonra procto glyvenol kremi ve fitilini kullandim çok iyi geldi dr istediğin kadar kremi kullanabilirsin dedi ic kisma suruyosun zaten yumuşatıyor kanaman öyle azalabilir ve kabız olmamaya dikkat et tekrar başa saldırıyor çünkü