Ezgi2020 Kızlar son ayımdayım normal doğum düşünüyorum ama bu aralar beni çok rahatsız eden hemoroidle uğraşıyorum yarın kontrole gidicem doktorumdan ilac yazmasını istiycem sizler yaşadınız mı böyle bi sorun, tavsiyeleriniz varsa yazın lütfen😏
Melikeelanur Ezgi2020 doğumdan önce de vardı benimki ileri boyut anal fissur normalde ameliyat demişti bana sonra hamile kaldım doğum yaptım derken kaldı zor bı durum ilaç verirse inşallah bı nebze toparlar siniz doğumda ikincaginiz için tabiki cikiyo zor geçti benimkiler şimdi tekrar hamileyim yine aynı şeyler olucak insan korkuyo zonklardi oturamazdim Allah yardım etsin vala 🥺
Eski9 Ezgi2020 Allah yardımcın olsun canım makat hastalıkları çok zor lanet hastalıklar açısı çok zor bebek büyüdükçe baskı yapıyor demekki doğumdan sonra umarım geçer doktorlar bunun için krem fitiil vs veriyorlar o bölgeye ılık su tutabilirsin duşta iyi geliyor rahatlatıyor sabır canım başka yaoacak bişey yok kabız olma sakin
Serapakcay Melikeelanur bende hamilelikten once hem.hemoroit hem anal fissur catlat vardi cok kotuydum ben allahtan ameliyat oldum 1 yildir iyiyim 18+4 olduk bugun kabizlik oluyo tabi bazen acida oluyo ama ameliyat olmasam nolurdu diye gercekten dusunuyorum
Eski9 Melikeelanur anal fissurle hemoroid farklı ama anal fissur lanet bir hastalık gebelikten önce vardı hamile kaldım 1.5 aylıkken beni mahvetti 1 ay hergunum saatlerce ağlamakla geçti çok kötüydü o çektiğim acı inanılmaz bir ağrısı var dayanilmiyor mecbur küçük bir operasyon geçirdim doğumdan sonra da ameliyat olmayı düşünüyorum ertelemeden inşallah
Melikeelanur Zeliiiss ben özel ilaç yaptırmıştım onla kanamam durmuştu şükür iyiydim arada tekrarlayıp kanama yapiyo ama çok şükür okdar değil
papatyagil Benim ileri boyuttaydi canım sürekli kaniyordu tuvalete cikmasam bile oturamıyorum kalkamiyorum yatamıyorum çok kötüydü normal.dogum düşüncem bile gitmişti ama ilaç kullandiktan sonra çok şükür geçti ama 3 haftayı buldu fitil kesin kullan ben ilk başta sadece krem kullandım fitilden sonra çabuk toparladım Allah şifa versin inşallah
Zeynep0606 papatyagil cnm benimde distan vardi fakat yaklasik bir yildir ara ara tuvalete cikinca patladilar yok oldu ama suan tekrar ara ara kanamalar oluyor diskilamada hemde baya tuvaletin ici kipkirmizi oluyor normal mi acaba yirtik olusunca olurmu boyle cok kanama korkuyorum 25 haftalik hamileyim elime gelen gmherhangi bir sislik yok yada beni rahatsiz eden
Ezgi2020 Eski9 bende yarın doktorumdan isteyeceğim fitil vs iyi geliyorsa hemen kullanayım doğumuma 3 hafta kaldı :/
Eski9 orkide21 valla aslında bebeğin durumuna bağlı olur heralde uslu olup aglamazsa ben çok geciktirmeyi düşünmüyorum çekilecek şey değil bu hergun tuvaletimi düşünüyorum ya zorlanirsam diye psikolojimi mahvetti artık emzirirsem de buzluğa süt biriktirecegim inşallah
Emekce Ben tedavi görmüştüm hamilelik öncesi, iyiydim hamile kalınca tekrarladi daha ileri seviyeye geçti.Cok can yakıcı.Acikcasi normal doğum yapabilecek cesaretim yok sırf hemoroid yüzünden.Bu nedenle kendi isteğimle sezeryan olucam inşallah
Eski9 orkide21 hastanede ameliyat sonrası sağım yapılabilir sürekli 1 2 günden bişey olmaz diye düşünüyorum Dr bilgi verir bu konuda
Zeynep0606 Ezgi2020 zeytin yagini pamuga damlatip gece koyun ve yatin ayrica meme olusmus sa isirgan otunu lapa haline getirip 20 dk kadar tutmakta butun enfeksiyon iltihaba iyi gelir tekrar etmez
papatyagil Zeynep0606 canım çok geçmiş olsun öncelikle benim dıştaydi basurum sanırım senin ic basurun ve çatlağın var afedersin benim basurum öyle sismistiki parka büyüklüğünde ne hareket edebiliyordum ne de tuvalete gidebiliyordum hayatim zindan olmuştu gecmicek kesinlikle dedim kesin ameliyat olacağım sandim çok.korktum sonra procto glyvenol kremi ve fitilini kullandim çok iyi geldi dr istediğin kadar kremi kullanabilirsin dedi ic kisma suruyosun zaten yumuşatıyor kanaman öyle azalabilir ve kabız olmamaya dikkat et tekrar başa saldırıyor çünkü
_Mother_ Zeynep0606 canım yaa benim de gebeliğim de oluştu doktoruma yazdım biraz önce bu postu görünce şey dedi kontrole geldiğinde muayene ederiz içe doğru büyüme yok ise normal doğuma engel bir durum olmaz dedi hemoroidi olup normal doğum yapan varmı acaba zormu oluyor bazen meme gibi birşey geliyor elime hatta 2 tane 😟😒