Tok
Tok bende hamilelikte tiroid çıktı testlerde ilaç kullanıyorum hamilelik süreci boyunca kullanacaksın dedi şuan tahlillerim normal çıkıyor ama bende ekstra iki adet nodül çıktı onun için ekstra bir şey yapamıyorum sadece kan tahlili verip hormonun seviyesine bakılıyor şuan normal ilerliyor ama doğumdan sonra aldırmam gerekecek mi bilmiyorum 3 hafta da bir kan veriyorum.