Nzlzns ben özel hastanede yaptırmıştım anestezili olarak. Bayıltıyorlar seni birkaç dakikalığına. İşlemi yapıyorlar ardından uyandırıyorlar. Eşim ve annem bana içeri girmenle çıkman bir oldu demişti yani kısa süren bir işlem. Çıktıktan sonra hemen ayılmıştım çünkü düşük dozda anestezi verilmişti. Ağrım olabileceğini söylemişlerdi ama ben şanslıydım ki hiç ama hiç ağrım olmadı. Kanamam oldu fakat bu normal kabul ediliyor. Üç gün sürdü ama adet kanaması gibi değil, daha çok damla damla kanamaydı. Sonuçlarımda temiz çıkmıştı. 700 anestezisiz, 900 anesteziliydi. 200 tl için o anı yaşamayayım, konforlu olsun dedim anestezili çekildim. Bence sende öyle yap☺️