Çok kısa sürüyor. Anestezi almak gerekir mi bilmiyorum ama Anlatılanlardan korkup Anestezi ile özel hastanede geçen ay cekildim. Bir hafta kanamam oldu leke seklinde. Film sonrası benim cok sıkıntım oldu. Anestezi den mi kaynaklı bilmiyorum sürekli tansiyon düşüklüğü yaşadım ayağa kalkamadim. Mide bulantısı kusma oldu fazlaca iki gün boyunca, sonra çok afedersiniz ishal. Filmden sonra 4 - 5 gün kadar da karnım çok acıdı kipirdarken. Sanki bıçak batiriyorlardi içime.