Minaa Nzlefe evet cok ince ucu acitmiyor bile, 4 dusuk doz bana endiseleme bu sadece bi yardimci etken olacak demislerdi, dikkat ettigimiz surece birazda hareketli bi yasamla idare edecegiz artik :) gecmis olsn cnm
Nzlefe Minaa teşekkür ederim canım yaptıktan sonra çok az kanıyor normal mi acaba doz çok düşük olduğu için sanki hiç birşey yapmıyormuşum gibi😂
Minaa Nzlefe aynen cnm cok az kaniyor birde su sekeri olcmek icin elimiz de kullandigimiz igneden farki yok acisinin. Igneyi yaptiktan sonra bir damla kadr yuzeyde kolunun uzerinde kalmasi icinde normal demislerdi