Gizem957 hiç korkma gayet normal strese de girme tuzu kes yemeklerde kullanma fazlasıyla ödem yapar penguen gibi olursun valla İnternet hastalığına düşme internetten sürekli araştırma yapma doktorunu sık değiştirme yoksa bu gidişle senin yüzünden çocukta problem çıkar unutma bebekler en çok anneyi hisseder onu düşünüyorsan strese girmeyi bırak kendini dinleyip durma.. Bak bana 9 ay 7 günlük hamileyim ufaklık daha doğum pozisyonuna bile girmedi normal doğum için 3 günüm var sezeryan alacaklar doğuramazsam ve sancım da gelmiyor ufaklık 3 kilo ama yeterli değil diyor doktor eğer bunları taksaydık kafamıza her anne bebeğe zarar verirdi.. Bu sebeple lütfen sadece bebeğini düşün ve doktora güven.