Visne_Cicegi Samira34 31 haftaligiz bebegin kilosu 1800 ben 5 kilo aldim ev tasidigim icin tembellik yapamiyorum. Hazirliksiz yakalacagim diye cok korkuyorum cantalari ne zaman hazirlamaya baslayacaksiniz
Minigim20 Samira34 halsizlik hepimizin genel sorunu sanırım benim de hiç halim yok yatıyorum sürekli yapsan bı dunya us beni bekliyo 🙃
Tugba1421 Samira34 bugün 32 haftalık olduk uykusuzluk kramplar el uyuşması mide yanması zorlu geçiyor artık 8 hafta daha napıcaz onu düşünüyorum bugün kontrol var bakalım ne kadar olduk en son 1 ay önce 14 kilo almıştım kendim bugün tekrar tartıda kaç çıkacağız bakalım
zeyzeyyyy Samira34 31. Haftadayım acayip yorgun ağrılı geçiyor ya hiç uyuyamıyorum.. bir de acayip hareketli oturmaya gelmiyor canımı acıtıyor🥺 göbek deliğimin çevresi acayip yanıyor açıyor bir de yırtılacak mı acaba🥺 çok şükür sağlıklı olsun sağlıkla doğsun da gerisi önemli değil🌸
Samira34 zeyzeyyyy hareketli olmasi saglikli olmasi demek ne mutlu ki hareketli benim bebekte hareketli 🤩
simaymasalim Samira34 73 le hamile kaldım suan 31+4deyiz 79 kiloyum 6 kilo almışım ama artık cok acıkıyorum hiç doymuyorum korkuyorum gelecek olan kilolardan dün kontrolümüz vardı kızım 1800 gr olmus herseyi gayet normal dedi doktorumuz masallah cokta hareketliyiz🥰
Gulcannnn Samira34 bu gün tam 32 olduk kontrolümüze gittik 2 kilo olmuş paşam herşey çok güzel çok şükür rabbime 2 haftadır üzerimde bi enerji var sürekli hareket etmek istiyorum 🥰😂 ha +15 kilo ile devam ediyorum 😂😂
Serrax Bugün 32+0 ız 1947 gram,44cm olmuş oğluş😊❤️🧿 6 haftamız kaldı sezaryen olacağımız için bakalım sağlıkla gelsinler inşallah. Ben de +15 kiloyla devam😬🙈
Gulcannnn Serrax aaa evet bu gün doktorum da bana sezeryan dan bahsetti o biraz sezeryancı ama ben normal istiyorum diye ağlamam dışında sorun yok 😂
Simge16 30+6 bugün kontrolde 1830 gram 43 cm olduğunu öğrendik 1 hafta önden gidiyormuş göbekli dedi doktorumuz🤣
Ozgmrt Ay ya hiç kilo almamışsınız ne güzel. ben 32+0 dayım, 54 ile hamile kaldım şuan 72 kiloyum 18 kilo aldım 🙊 Oğluş 2 kg çıktı bugün💞
cansugrn Samira34 29+4teyiz bel agrim oluyo bide geceleri deliksiz uyuyamyrm😔 9 kg aldm ben bebisimin kilosu da cok iyi 1 hafta önden gidiyoruz😊🧿
Seyma2861 Samira34 😊yoldaşlarımmmm 31+2 ellerim ayaklarım şişmeye başladı köfte gibi kızarıp biber gibi patlayacak gibi duruyorum😀 halsizim . Hazırlıklar da bitmek üzere. Daha çantayı hazırlamadım. Sizler hazırladınız mı? 30. Haftada 1830du bebeğim. Bebek Hareketleride tekme değilde dönme kayma gibi mi adını koyamacagım şekilde. Tuvaletle sıkı arkadasım😀hamileliğin başından beri akıntım var artık kagıt havlu koymaktan pişik kremini çocuktan önce kendime kullanacam😀 herkese su gibi doğumlar nasip olsun inşallah dua edelim birbirimize Allah kolaylastırsın ❤️🥰
Bedis94- Samira34 29.haftaya kadar nasıl hareketliydim anlatamam bugün 31+0 haftalık olduk ve yerimden kalkarken zorlanıyorum birden ağırlaştım 3 gündür geçmeyen mide yanmam var bugün sırt ağrım başladı son olarakta gece uykuları diye bişey kalmadı. Yavruma kavuşacağım günü bekliyorum sabırsızlıkla ❤️
Samira34 Bedis94- hayirli guzel dogumlarimiz olsun insallah 🤩 mide yanmasi icin soguk sut oneriyorum bana iyi geliyor yudum yudum icin ama 🤩