Bende 30+3 haftalık oldum. Bel ağrısı eklem ağrısı çok oluyor. Ayakta çok kalınca her yerim daha da çok ağrıyor ağırlaşmaya başladım iyice 😂 oturduğum yerden kalkasım gelmiyor ama mecbur yürüyüş yapmak zorundayım yoksa evde şişicem 😂 29 haftalık gittiğimde bebiş 1.400 dü